piątek, 18 maja 2012

Dzień dobry bardzo :)

Kilka prac ...

Ten pan jest wyjątkowym panem, zamówionym przez wyjątkową i bliską mojemu sercu osobę. Koszula z kołnierzykiem, sztruksy na szelkach, fajny z niego gość :) 
 




Dzień Matki już niedługo, więc jest i pierwszy prezent : dla mamy mojego męża. Zapiśnik, w całości wykonany ręcznie,  według mojego projektu.
Oprawiony bawełnianą tkaniną, ozdobiony wiekową bawełnianą koronką z zasobów mojej babci, kartki wewnątrz wiązane. Po to żeby mogła zapisywać, to co ważne dla niej i tylko dla niej. Taka zachęta do chwili tylko dla siebie nad kartką papieru, który jako jedyny jest cierpliwy ... 





A tu Joasia w nowym ubranku ze swoją mamusią :) Ubranko hand made by me :)


2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)