poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Różana Zosia

Witajcie :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać różyczki, które za ciosem torebki udało mi się ukulać. Czasu malutko, dzieci chyba przechodzą mamowstręt, bo zasypiać o normalnej porze nie mają zamiaru i jakoś padnięta wieczorami jestem.

Na szczęście udało mi się ukończyć notes dla Ewinki, muszę go jeszcze tylko spakować i wysłać.

Miała być różana Zośka, więc dzisiaj tylko kilka wypoconych komórkowcem fotek materiałowych kwiatków, które wylądowały na dodatkach do ciuchów :P

Na opasce do włosów (komplet do sukienki)
 Gumka też do kompletu
 Kolejna gumka do włosów
 Komplecik gumka i dwie spineczki
:
 I moja - jedwabna broszka :)
 A tu moja Zocha z Biszkoptem, gumką we włosach i gumką na rączce pełniącą tym razem rolę branzoletki :)

 I jeszcze jedna gumka
 Kolejna opaska :) I ramiączka bluzeczki którą kiedyś - mam nadzieję - w końcu uda mi się pokazać w całej okazałości ;)

Na dzisiaj tylko tyle ... w planach torba na jesień z ogromną różą ;P
Ciekawe co wyjdzie z moich planów ;)

Ściskam serdecznie, pozdrawiam i witam nowych obserwarów :)

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. ślicznie to wygląda :) zwłaszcza we włosach

    OdpowiedzUsuń
  2. ta broszka do mnie przemawia :) cudna jest :)
    i opaska tez slicznie leży na główce malej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. róże są bardzo oryginalne:) Różana Zosia wygląda w nich pięknie, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są te różyczki a Twoja brocha najfajniejsza :D a jakie mała ma śliczne loczki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)