środa, 22 sierpnia 2012

Szczegóły :) Mojej mamie ... zakupniczek i pudełko. Brochy, opaska do włosów i tunika :P

Dzisiaj jest bardzo ważny dzień. Moja mama ma urodziny. Które ? Powiedziała, że nie pamięta. Więc ja też nie pamiętam. Dla mnie jest zawsze młoda i piękna... w środku.
Uwielbia wiśnie w czekoladzie i dlatego właśnie taki drobiazg ...
O pierwszej w nocy skonczyłam oprawę.

A zakupniczek - moja babcia zamówiła, właśnie dla mamy :)
Oba upominki mają dołączone bileciki z życzeniami.

Przeszycia, sznurek woskowany, serduszko na filcu...



Kolejne brochy :





Dżins, woskowy sznurek i guzior :P



















Brocha z poprzedniego posta (trochę wymemłana, bo Zosia się z nią nie rozstaje ;P )


Zosiowa opaska do włosów i dawno obiecana bluzeczka w ptaszki hand made by me ;P







Pozdrawiam
Agnieszka

W poprzednim poście Brocha 

9 komentarzy:

  1. Oj, szkoda, że zdjęcia takie maluteńkie, bo chętnie bym się tym cudeńkom przyjrzała... :)
    Wszystkiego dobrego dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zapakowany prezencik mamie na pewno miło :)
    sto lat dla Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i zapakowany a jeszcze piękniejszy rozpakowany :) szkoda że tylko takie zdjęcia są, bo cuda, chętnie zobaczyłabym z bliska :) super prezent
    a wiśnie w czekoladzie.... mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki zestawik, stonowany kolorystycznie, bardzo przydatny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty zrobiłaś,a córcia ślicznie wygląda w opasce.Zazdroszczę umiejętnosci robienia takich broszek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw :)
    A bluzeczka cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo... no i to rozumiem! :D
    Kartka świetna- ten papier cudny jest :) A zakupniczek.. mmm miodzio.
    No i powalają mnie te brochy, takie... puchate :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)