piątek, 3 sierpnia 2012

TAM TA DAM :)

Piękny dzień wczoraj miałam :) Jeszcze nigdy w życiu tak wiele osób nie składało mi życzeń :) Były kwiaty, uściski  i przemile spędzony czas :)

Najbardziej chciałabym podziękowac mojej dobrej duszy z zza płota, dzięki kórej częściej się uśmicham :) i która potrafi mną "potrzepać" (ona wie o co chodzi ;)).

Że miło było i tak bardzo przyjemnie, postanowiłam nie czekać do jutra i już dzisiaj ogłosić, do kogo pojadą cukierki :)

Długo zastanawiałam się nad formą "wyboru" i padło na sierotkę Zosię :) Spisałam sobie Wasze nicki na karteczkach (aż mnie ręka rozbolała od tego pisania :P) i moja mala sierotka "wybrała" dwie osoby :)

Lalka Tilda pojedzie do:

zizi

A sekretnik do:

ewinki

Dziewczyny proszę o konakt na e-mail :)

Te osoby, które mnie troszkę znają, wiedzą, że u mnie z fotografowaniem jest problem, więc musicie mi uwierzyć na słowo :( Szkoda, że nie mogę nagrodzić wszystkich :(

Dziękuję za wspólną zabawę !!!

I zapraszam na kolejne, bo ja tak bez rozdawania tych moich wytworów nie mogę chyba żyć :P
Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę ;-) Szczególnie tildy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuje za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wygrałam sekretnik???!!! Dziękuję za zabawę i gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygrałaś :P Dostaniesz odemnie w prezencie :P Napisz mi proszę w mailu jaki ma być, kilka wskazówek :) Chciałabym, żeby był wyjątkowy ;)

      Usuń
  5. Gratuluję, zazdroszczę i również żałuję, że wszystkie osoby nie zostały wylosowanie :D
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szczęściary im gratuluję ....ale jak obiecujesz ,że będą rozdawajki Twojej Radosnej Twórczości to już się czuję pocieszona i uzbrojona w cierpliwość będę czekać.Dzieki za fajna zabawę - pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i troszeczkę zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULUJĘ. Cudne te Twoje stojące lalunie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jenusiu!!!!!
    Rany julek!!! no nie wiem co napisac ?!
    Kochana dziekuje Ci baaaardzo mocno!!!
    Ostatni raz cos wyglalam w 4 klasie podstawowki- 3 w totka!!!
    DZIEKUJE!
    Zaraz pisze maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)