poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Torba plażowa

Witajcie :)

Weekend upłynął pod znakiem urodzinowania, więc bardzo mało czasu miałam na szycie...
Proszę o cierpliwość, jeśli chodzi o candy i łapanie licznika ;) Mam nadzieję, że najpóźniej na początku przyszłego tygodnia uda mi się wysłać wszystkie paczuszki :)

Wczoraj wieczorem udało mi się na kilka godzin usiąść przy maszynie i zrealizowałam zamówienie, które pojedzie na wakacje już w piątek ( o ile spodoba się osobie zamawiającej ;) )

Ogromna torba plażowa, dla rodziny z dwójką dzieci, taka, żeby pomieściła kilka ręczników i inne plażowe przydasie. Wielkość spora bo ok 60x60 cm, zawiązywana na sznur z tkanin tych samych co i cała torba. Bawełna, kanwa i dużo nici :P






 Torba na razie nie ma zawartości, więc na zdjęciach wyszła trochę koślawie i workowato, ale myślę, że po zapełnieniu będzie prezentowała się o wiele lepiej :)

Można ją nosić na skos, lub po zawiązaniu węzła na "uchwycie" na ramieniu.
Wewnątrz podszewka w kolorze paska.




Torba prezentuje się tak, na modelce (dziękuję Ci moja kochana modelko :) ) :


Tymczasem słonko grzeje niemiłosiernie, więc pędzę dzieciakom wlać wody do basenu :)
Pozdrawiam letnio i upalnie :)
Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torba i na pewno praktyczna :)Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy materiał, torba z pewnością wszystko pomieści :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba super i z pewnością praktyczna, bo duża.
    Dopiero teraz wody do basenu.? Mii brat przedziurawił i tak się powoli wylewa. Dobrze, że basen duży :D Chyba 130cm. Ale nie wiem na 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My codziennie wymieniamy wodę, bo basen niewielki a dzieciaki małe, więc piachu naniosą i różne paskudztwa się mogą zaplęgnąć;P

      Usuń
  4. Torba śliczna, pojemna, na pewno i modelka by sie w nią zmieściła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no modelka pewnie nie ;)wyższa odemnie :) a ja się nie mieszczę :P

      Usuń
  5. Sznureczek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli że torba do kitu, ale sznurek fajny tak ?? :P Buziaki :)

      Usuń
    2. No ja przepraszam, myślałach że z optymistką dialoguję ;)
      Znaczy 'torba super a sznureczek skradł moje serce' ;)

      Usuń
    3. no dziołcha toś mie pocieszyła wjysz ?? :)co do wielkich gabarytów jesteś moim autorytetem :) niepodważalnym :)

      Usuń
    4. O matko! A co TO miało oznaczać !!!!! :))))))))

      Usuń
  6. Torba napewno pojedzie na wakacje ...bo śliczna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, fajny materiał! i torba, i sznureczek też ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)