środa, 1 sierpnia 2012

Zmiany ...

Witajcie :)
Jutro ostatni dzień cukiereczków :( oj dużo Was i bardzo mnie to cieszy :)
Postanowiłam też troszkę udomowić szatę graficzną... jeszcze nie jest do końca tak jak bym chciała, ale powoli zaczyna przypominać moje klimaty ...
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)

Tymczasem idę szyć...
Niespodzianki dla dziewczyn już gotowe czekają na wysyłkę, no i czekam z niecierpliwością na losowanie, bo ciekawa jestem jakie wyzwanie mnie czeka jeśli chodzi o interpretację upodobań :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Agnieszka

Tło bloga pobrałam ze strony devianart.net

2 komentarze:

  1. Ło matko, przez dobrych parę chwil nie wiedziałam co jest grane!;)
    Ładnie, ładnie ... ale tu zawsze ładnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zmieniam co jakiś czas u siebie ..ale myżlę ,że to znak czasu i przemian jakie zachodzą w miarę upływu czasu.Nie ważne czy się to komuś podoba czy nie najważniejsze żebyś Ty była w tych klimatach szczęśliwa.Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)