środa, 24 października 2012

Zakupniczki

Witajcie !

Czas pędzi jak szalony.
Pracuję nad kolejnymi lalami, będą trochę inne niż dotychczas,  ale nie, nie zrezygnuję z pierwszych "modeli", bo jakoś tak je pokochałam :)

Tymczasem w chwilach kiedy mogę podłubac coś w ciągu dnia powstają małe sprawy.
Dzisiaj pokażę Wam zakupniczki,jeden w klimatach świątecznych, drugi jesienny.
Zakupniczki od podstaw wykonane ręcznie, rozmiar 9*9 cm w środku  karteczki 8*8 cm. Okładka oprawiona tkaniną.
Jedna w grochy, druga w kwiaty :)
w każdym standardowo guzior i woskowany sznureczek zakończony czymś dużym, żeby łatwo złapać przed otwarciem ;)

Zakupniczki wędrują na artillo ... 


 Zakupniczek postanowiłam zgłosić na wyzwanie Szuflady Mała forma










A to sutasz z cernitu ... ach ja na razie nie robiłam ;) To nagroda za wygrane candy :) U Inaurem . Swoją drogą jej list motywacyjny coraz bardziej mnie kusi, żeby jednak tego sutaszu spróbować ;)



Dziękuję że jesteście !
Pozdrawiam
Agnieszka

21 komentarzy:

  1. Jakie fajne:) ii pomysł świetny, zamiast zwykłych wałęsających się po torebce kartek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, jak to poprzedniczka już napisała. Zwłaszcza wiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiązanie faktycznie nadaje takiego stylu, no fajny dizajn, że się tak wyrażę :)

      Usuń
  3. Wow! Piękne notesy - ja nie mogłabym się zdecydować na jeden, oba są super, piękne wzory. I czy ja dobrze widzę? To sutasz z modeliny??? Ale jazda :D. Ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne - bardzo podoba mi się pomysł z koralikami i wielkim guzikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to spoko pomysł z tym cernitem (cokolwiek to jest :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientowałam to właśnie tez taka masa modelinowa ...

      Usuń
  6. świetna nazwa - zakupniczek . no i wogóle są świetne te zakupniczki nie tylko nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupniczki są boskie! Ten jesienny działa na mnie bardzo kojąco a czerwony jest po prostu do schrupania!:)

    Kolczyki świetnie wygrałaś. Mnie się raz też udało wygrać sutaszowe kolczyki i je noszę w kółko niemalże:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupniczki są super :-) Przydał by mi się taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe rzeczy a tak cieszą. Świetne zakupniczki. Gratuluję wygranej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... no co tu "wlezę", zawsze coś fajnego :)
    Superanckie te zakupniczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, wysłałam zdjęcia. Informuję też tutaj bo nigdy nie jestem pewna czy dobrze zrobiłam. Gdyby było coś nie tak to poprawię i wyślę jeszcze raz. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :)
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zakupniczki ,i bardzo fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe, a jakie fajne. Nie na darmo mówią mała rzecz, a cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To wiązanie jest super pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, oj przydałby się ;)) chociaż czasem myślę, że A4 byłby za mały ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupniczki. Takie maleństwa, a jakie przydatne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne notesiki!!! Przydatne i bardzo eleganckie!!! Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)