sobota, 17 listopada 2012

Duch minionych świąt ...

Pamiętacie bajki o trzech duchach i o złym człowieku, który staje się w końcu dobrym ? ... wersji było mnóstwo ...

Pokażę Wam moją wersję bajki, a właściwie jej część.
Duch minionych świąt.

Pobawiłam się trochę postarzaniem ... koronki i płótno barwione w celu postarzenia ... tarcza starego zegara ... I malowana twarz lalki.

Miłego patrzenia ...







Może skuszę się do stworzenia wszystkich trzech duchów ...

Tymczasem tego zgłaszam na wyzwanie do Szuflady ... Zegary

Miłego weekendu !!!
Agnieszka

EDIT:

nie znacie czasem kogoś kto potrafi naprawić aparat cyfrowy ??
Bo te zdjęcia komórką ... ech ...

17 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczna jest i ten zegar super pasuje!Ślicznie:)

    Pozdrowienia!::))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaka babcia, jeszcze nie widziałam lalki w podeszłym wieku :) Zegarek ślicznym klimatyczny, milutki dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! A ostatnie zdjęcie - po prostu super. Trafione w dziesiątkę. Duch jak malowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ,a na ostatnim zdjęciu naprawdę wygląda jak duszek ;)cudny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna;) Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jak zwykle profesjonalna :) wygląda tajemniczo, niczym strażnik czasu :) super pomysł. Co do aparatu, to ja nie wiem... :( i bardzo mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby tak duchy wyglądały to by się dzieci ich nie bały:) fajna lala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna! Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające! Jestem tu po raz pierwszy i po prostu oniemiałam!!
    Obejrzałam "Galerię" i stwierdziłam, ze mogę tylko nisko się pokłonić. PIĘKNE rzeczy tworzysz. Gratuluję:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten duch minionych świąt, chociaż ja bym ją nazwała zbłąkaną duszyczką:) Pozdraiwm

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten "duszek" :)Te koronki i zegar.. Pięknie to wszystko zgrałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Grube Nici wyróżniły "Handmade by mama" i zapraszają do wspólnej zabawy:

    http://grubenici.blogspot.com/2012/11/grube-nici-wyroznione.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)