sobota, 12 stycznia 2013

Liebster blog award

Witajcie !

Wpadłam się pochwalić pięknym wyróżnieniem, a właściwie siedmioma :O Nazbierały się w czasie ... przepraszam, że dopiero dziś na nie odpowiadam :(

Wszystkie są dla mnie równie wyjątkowe i ważne !!! Dziękuję !!!
Niestety złamię zasady ... chociaż chętnie odpowiem na pytania :)

Pytania od Manity:

1. Lato czy zima? lato
2. Poranek czy wieczór? wieczór
3. Kawa czy herbata? kawa
4. Stokrotki czy róże? stokrotki
5. Miasto czy wieś? wieś
6. Rower czy samochód? samochód
7. Być czy mieć? być
8. Piątek czy sobota? sobota
9. Taniec czy śpiewanie? śpiewanie
10. Czarny czy biały? czarny
11. Książka czy film? książka

 Pytania od Cath 

1. Kot czy pies? kot
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? nad morzem, chociaż bliżej do gór
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? lubię piórem, ale piszę długopisem- z wygodnictwa
4. Ulubiony serial? nie oglądam seriali - u nas na tapcie mini - mini (same seriale - dla dzieci ;))
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz? beżowy, brązowy, biały
6. Długi sen czy długa kąpiel? sen, wolę prysznic ;)
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? mieczyki
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? zapach świeżo upieczonego chleba
9. Smak z dzieciństwa? kluski na parze z polewą piernikową
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny? Connery
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem? Łyżwy w zimie

Pytania Artresanii 

1. Lubisz piesze wędrówki? lubię
2. Ulubione lody? czekoladowo- waniliowe
3. Wolisz obdarowywać czy otrzymywać? obdarowywać
4. Czy czytasz książki sensacyjne? nie
5. Kolor oczu ? piwny
6. U mężczyzny wolisz krawat a może muchę? muchę
7. Lubisz swoje imię? lubię
8. Wolisz złoto czy srebro? srebro
9.Masz przyjaciół? mam przyjaciółkę
10.Dobrze gotujesz? pytanie do mojej rodziny ;)
11. Jakie wino preferujesz? bardzo słodkie

Pytania od Alfredy:

1. Miejsce do którego chciałabyś pojechać.
2. Ulubiony kolor. czekoladowy
3. Serial czy film. film
4. Lody czy sorbet.lody
5. Ulubiony kwiat. mieczyk
6. Koty czy psy. koty
7. Spodnie czy sukienka. spodnie
8. Szpilki czy baleriny. baleriny
9. Narty czy łyżwy. łyżwy
10. Makowiec czy sernik. SERNIK
11. Barszcz czerwony czy biały. czerwony

Pytania od madziarki 

Pytanie nr 1: Jaka jest Twoja ulubiona praca (kartka/ scrap itp.), z której jesteś dumna? Lubię moje ślubne z suszonych żywych ;)
Pytanie nr 2: Bez jakich narzędzi przy tworzeniu prac nie mogłabyś się obejść? Igła i nitka
Pytanie nr 3: Ile czasu tygodniowo poświęcasz na swoje hobby? Każdą wolną chwilę (zwykle noce ;) )
Pytanie nr 4: Skąd bierzesz pomysły na swoje prace? Przychodzą same ... właściwie nie wiadomo skąd ;)
Pytanie nr 5: Jak poprawiasz sobie nastrój, gdy zdarzy Ci się zły dzień? Idę szyć ;)
Pytanie nr 6: Jakie programy telewizyjne lubisz? Właściwie nie oglądam telewizji ;)
Pytanie nr 7: Jaka jest ulubiona pora roku? LAto
Pytanie nr 8: Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanocne? Wielkanoc
Pytanie nr 9: Jakie sporty uprawiasz? Dużo spacerujemy (ale czy to sport ?)
Pytanie nr 10: Jaka jest Twoja ulubiona książka? Mały Książę
Pytanie nr 11: Bez czego nie ruszyłabyś się na wakacje?Bez igły i nitki

A ja - mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe - nominuję wszystkie blogi do których zaglądam, które podziwiam i u których bywam :)
Otrzymałam  4 wyróżnienia, co daje 44 nominowane przeze mnie osoby :) Więc częstujcie się jeśli macie ochotę moimi pytankami :) Będzie mi miło jeśli zechcecie na nie odpowiedzieć :)

1. Gdybym miała wybór chciałabym być ...
2. Gdybym wygrała milion kupiłabym...
3. Pasja jest dla mnie ...
4. Kiedy kładę się spać ...
5. Pierwszą rzeczą jaką widzę po przebudzeniu jest ...
6. Wieczorem ...
7. Kiedy jestem sama ...
8. Wśród przyjaciół ...
9. Dawno nie ...
10. Pomimo wszystko będę ...
11. Czy masz motto życiowe ?


Kolejne wyróżnienie dostałam od Ewinki
Dziękuję Ci za wyróżnienie !!!
Jeszcze jedno wyróżnienie, które również przyjmuję z ogromną radością ( i po raz kolejny złamię zasady - po prostu nie dam rady nominować blogów :( )
Wyróżnienie od Zofijanny

I pytania od Zofijanny:
1. Gdzie najchętniej wyjeżdżasz na zimowe wakacje? Właściwie nie wyjeżdzam ...
2. Jak najchętniej spędzasz zimą wolny czas.? na spacerach z dzieciakami :)
3. Czy zimową porą starasz się hartować organizm , jeśli tak,to w jaki sposób? Co dzienne spacery, mimo mrozu i chłodu
4. Co zimą sprawia Ci największą przyjemność? Kubek dobrej ciepłej herbatki z miodem
5. Czy zimą używasz  ziół. Jeśli tak to jakich i w jakim celu ? Melisy, dla ukojenia, lipy- dla wzmocnienia górnych dróg oddechowych swoich i dzieci
6. Jak można rozwiać ciemności krótkiego, zimowego dnia ? Uśmiechem
7. Czy masz jakąś ulubioną potrawę spożywaną zimową porą ? Bułka z miodem i wodzionka ;)
8. Kiedy ostatnio lepiłaś bałwana ? kilka dni temu :D
9. Czy bałwan - nie mylić z krasnalem, jest elementem ogrodowej architektury?tymczasowym z pewnością tak
10.Ile masz karmików, czy robisz je własnoręcznie i czy dokarmiasz skrzydlatych braci mniejszych, ?.  , Jeden duży w ogrodzie na palu i na parapecie na piętrze :) Dokarmiamy, dokarmiamy :)



Powiadamiam Was wszystkie, że Was nominuję :) Uwielbiam do Was zaglądać !!! 
I dziękuję, że jesteście !!!


Oj chyba będę linczowana ;)

Spokojnego wieczoru ;)
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Gratulacje :) ja również mogłabym jeść serniki pod każdą postacią - choć kiedyś nie chciałam ich tknąć w ogóle
    a że znajdujesz czas tyle tworzyć i to często nocami podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu wyróżnień i dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)