poniedziałek, 27 maja 2013

Szyjemy lalki i misie

Witajcie !

Kochani ! Mało mnie ostatnio, ale to nie znaczy, że nie tworzę ;)

Tworzę, a mało tego zarażam tworzeniem.


Nadarzyła się okazja, aby pokazać innym jak fajną zabawą może być kreatywne wyżycie się, przy szyciu - lalek i misiaków.

DaWanda zainicjowała akcję ogólnopolskiego zrywu kreatywności i dzięki temu w całej Polsce w ciągu jednego tygodnia odbyło się około 70 warsztatów z różnych dziedzin rekodzieła. W tym i moje.

W Wodzisławiu Śląskim w Szkole Językow Obcych "PASCAL", dzięki uprzejmości, cierpliwości i zaufaniu Izy i Jakuba - za co jeszcze raz serdecznie i z całego serca dziękuję - zorganizowałam warsztaty "Szyjemy lalki i misie". Cel był jeden - dobra zabawa :)


Szyłyśmy ... lalki, misie, pojawiła się sowa i kilka serduszek.

Mój kochany "łucznik", "janomka" Basi, igły, nitki ... ach cudownie :)

Dziewczyny spisały się rewelacyjnie !


Zresztą popatrzcie ... 


Misie czekały z niecierpliwością ;)


I się doczekały :)





















 


Moje drogie uczestniczki !!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję Wam za przemile spędzony dzień !!! Mam nadzieję, że uda nam się znów spotkać :)

Dziękuję mojemu kochanemu mężowi za wsparcie i pomoc w organizacji warsztatów - bez Ciebie było by mi o wiele trudniej - dziękuję :*

Dobrego tygodnia !

Agnieszka

12 komentarzy:

  1. wow laleczki rewelacyjne ... ach ale musiały byc takie warsztaty super pzrezyciem ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - i Organizatorom i Tworzącym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super warsztaty, brawo Aguś! Bardzo dobry z Ciebie instruktor - laleczki pod Twoim przewodnictwem super wyszły. A sowa rewelka! Oj, szkoda że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa takie warsztaty. Nawet myślałam, żeby się z córką zapisać, ale to jednak dla mnie za daleko było... Zapraszam w odwiedziny do mnie http://onaartpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super warsztaty sama chetnie bym się na takie wybrała

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, super sprawa z takimi warsztatami, świetna zabawa i jakie cudowne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszelkie kreatywne warsztaty, nie dość, że to świetna zabawa, to jeszcze jak pożytecznie spędzony czas:)) super! I gratuluję poprowadzonych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! laleczki wyszły przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam, byłam!!!!! Było cudnie - potwierdzam i już nie mogę się doczekać następnych!!! POLECAM w 110%
    Aga jesteś WIELKA!
    Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne! Szkoda, że nie wpadłam na informację wcześniej, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję że tak daleko bo sama bym sie wybrała na takie warsztaty :-) może jakiś koślawy miś by mi wyszedł :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie laleczki i inne stwory mają wszyte serduszka, to widać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)