czwartek, 25 lipca 2013

Babcine kwadraty w wersji makro

Witajcie :)

Dłubałam i dłubałam w wolnych chwilach 9których jest ostatnio baaaaaardzo mało ;) ).
Najgorzej było mi wykończyć, miliony nitek do schowania i odcięcia ... ale udało się i w końcu jest :)

Pled z babcinych kwadratów. No może pledzik ... 24 kwadraty połączone ze sobą ściegiem babcinym też. Każdy bok  kwadratu ma ok 20 cm. Kolory takie moje - krem, beż i czekolada. Nic tylko się otulić :)


Jeszcze przed połączeniam ...


Połączony i gotowy do otulania ....



I na koniec moje dzieci ;) Kto powiedział że nie wykluwają się z jaj ? 



 Dobrego końca tygodnia i słonecznego weekendu !!

Pozdrawiam cieplutko :)
Agnieszka


17 komentarzy:

  1. Pled piękny - sama widziałam i poświadczam :)
    dzieciaki też - j.w. ;)...
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny pled,tylko się otulić w jesienne wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw kolorów i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny pled :) Suuper zdjecie dzieciaczkow :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/aaaaaaaaaa-wyroznienie.html

    Miłego dnia
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się nadłubałaś :) Piękny koc wyszedł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie Ci wyszedł! Kolorki jak najbardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę tego pledu. Marzę o wykonaniu takiego, ale bardzo kolorowego od dawna. Może i ja jakoś się zmobilizuję wreszcie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk super! Od dziś najbardziej mi się podobają duże kwadraty!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny i kolorystyka bardzo mi bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam szydełkowe prace - szkoda jedynie że nic nie umie stworzyć :)
    pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję cierpliwości, ale było warto bo pled urodziwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! Jak się cieszę, że coraz więcej osób chwyta za szydełko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)