niedziela, 3 listopada 2013

Kolory jesieni - podsumowanie :)

Witajcie !

Jesień ciągle w pełni. My kończymy naszą zabawę w kolory.
Dziękujemy za wszystkie zgłoszone prace, za to, że byliście z nami, za tempo w jakim pokazywałyśmy Wasze i nasze prace :)

Dziś po raz ostatni częstujemy banerkiem.

Tym razem w kolorze brązowym.


Ewo serdecznie gratulujemy :) 


Dziękujemy za wszystkie cudownie brązowe prace !






























Kochane jesteście wielkie ! Tempo niesamowite ! A prace na bardzo wysokim poziomie ! 

Dajcie nam kilka dni na ogloszenie wyników całej zabawy :) 
Mamy dla Was niespodziankę ;) 

Pozdrawiamy cieplutko !


 

4 komentarze:

  1. A ja dziękuję za mobilizację i cudowne inspiracje. Cieszę się, że co tydzień udało się coś jesiennego stworzyć :) Gratuluję Ewie - śliczne podkładki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za fajną zabawę i po cichutku liczę na to, że jeszcze kiedyś się taka (lub podobna) pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się spóźniłam i niestety nie udało mi się wziąć udziału w waszym wyzwaniu, ale następnym razem już nie przeoczę :)
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dziękuję ślicznie za zabawę i banerek..... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)