środa, 29 kwietnia 2015

Lala z dzieciństwa

Witajcie !


Każdy z nas ma jakieś wspomnienia z dzieciństwa. Pojawiają się w obrazach z przeszłości ukochane zabawki, kóre towarzyszyły nam podczas zabawy.

Moim celem jest tworzenie właśnie takich, które będą łapały za serduszka małe dziewczynki i chłopców, którym dzieci będą chciały opowiadać swoje sekrety, z którymi nie będą się rozstawać, a gdy dorosną mile wspomną, z uśmiechem na twarzy i radością w sercu.


Dlatego powstają takie Marysieńki ;) 
Z warkoczykami, w sukienkach w kropki ...





PS To ciągle jedna lala ;) 

5 komentarzy:

  1. Przypomina mi moją ukochaną lalę z dzieciństwa :) całkiem o niej zapomniałam. Marysieńka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jest w każdym detalu

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza! :) Zachwyca w każdym wcieleniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje lale zawsze łapią mnie za serce ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna urocze jest zdjęcie z przekrzywioną beretką:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)